Reklamacja do biura podróży

Przez cały rok czekałeś na wymarzony urlop, a gdy w końcu przyszła pora na jego realizację, poczułeś lekki niedosyt? Biuro podróży nie zadbało dostatecznie o Ciebie i nie wykonało w pełni umowy? Nic straconego! Mobi Prawnik pomoże w potrzebie.

W czym pomoże reklamacja do biura podróży?

Nareszcie przyszła pora wakacyjna, kiedy można zrealizować swoje plany urlopowe. Wszystkie przybory spakowane, plan wycieczki znany, więc pozostało tylko udać się na miejsce zbiórki określone przez biuro podróży.

Docelowo, zawierając umowę o świadczenie usług turystycznych z określonym biurem podróży, masz świadomość, że wszystko powinno być jak należy; w końcu wycieczka została w pełni przez Ciebie opłacona. Co jednak w przypadku, gdy druga strona tejże umowy, nie wykona swoich postanowień i obowiązków? Ustawa o usługach turystycznych mówi o wielu powinnościach, które powinny zostać zrealizowane przez biuro podróży. W każdej sytuacji, gdy się je naruszy, bądź nie wykona należycie zawartej z Tobą umowy, masz prawo domagać się odszkodowania i zadośćuczynienia za tzw. zmarnowany urlop.

Przesłanka reklamacji do biura podróży

Działania lub zaniechania biura podróży mogą doprowadzić do znanego w prawie pojęcia, jakim jest zmarnowany urlop.
Sporządzona i złożona w terminie reklamacja jest podstawą do dochodzenia swoich roszczeń i osiągnięcia określonej sumy pieniężnej, która być pewnego rodzaju wynagrodzeniem dla niezadowolonego podróżnika.

Obsługa prawna Mobi Prawnik

Firma Mobi Prawnik podejmie się obsługi prawnej w związku z dochodzonym odszkodowaniem czy zadośćuczynieniem. Kompleksowość tej pomocy sprawi, że Twoje szanse na zwiększenie zadowolenia z urlopu diametralnie się zwiększą!

Pomoc prawna zapewniana przez Mobi Prawnik obejmuje więc nie tylko udzielenie porady prawnej co do propozycji podjęcia poszczególnych działań czy przysługujących praw, ale też informację, ile możemy w toku tych działań zyskać na niekompetencji i zaniedbań drugiej strony umowy o świadczenie usług turystycznych (np. w oparciu o dokument, jakim jest tabela frankfurcka - piszemy o niej na blogu). Prawidłowa reklamacja do biura podróży musi być wniesiona w wymaganym ustawowym terminie 30 dni od zakończenia wycieczki. Pismo powinno uwzględniać takie argumenty, aby ich podniesienie było niezwykle skuteczne i zabierało możliwość negatywnego jego rozpatrzenia przez biuro podróży. Sporządzane przez Mobi Prawnik reklamacje pozwalają bezpiecznie i solidnie dochodzić swoich praw w przypadku, jakim jest zmarnowany urlop.

ZŁÓŻ REKLAMACJĘ JUŻ OD 110 ZŁ