Regulamin

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
 

1. Niniejszy Regulamin korzystania przez Użytkowników ze Strony internetowej, do której kieruje domena www.mobi-prawnik.pl, zwany dalej Regulaminem, określa rodzaje oraz warunki świadczenia usług drogą elektroniczną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144 poz. 1204 z późn. zm.), przez Mobi Prawnik Marcin Majchrzak z siedzibą w Poznaniu, zasady korzystania ze Strony Internetowej i pomocy prawnej w związku ze złożonym formularzem kontaktowym na Stronie internetowej, oraz warunki zawartych umów o świadczenie tych usług, w tym tryb postępowania reklamacyjnego.
2. Każdorazowe uruchomienie Strony internetowej przez Użytkownika, oraz korzystanie z nich, jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przestrzeganie Regulaminu oraz z zapoznaniem się przez niego z opisem Usługi, warunkami korzystania, oraz pełną akceptacją wszystkich udostępnionych mu w chwili użytkowania aplikacji postanowień, bez konieczności sporządzania odrębnej umowy.
3. Użytkownik jest związany postanowieniami Regulaminu o treści, która została mu udostępniona.

   
§ 2. DEFINICJE POJĘĆ UŻYWANYCH W REGULAMINIE
 

1. Aplikacja - aplikacja mobilna Mobi Prawnik zawierająca funkcjonalności w postaci zbioru darmowych porad prawnych, listy prawników, listy sądów oraz możliwości płatnego kontaktu elektronicznego z prawnikiem, której właścicielem i Administratorem jest Mobi Prawnik Marcin Majchrzak z siedzibą w Poznaniu przy ul. Zieleńskiej 7, NIP: 7822502688, REGON: 367097660.
2. Strona internetowa - strona internetowa Mobi Prawnik, do której prowadzi domena www.mobi-prawnik.pl.
3. Użytkownik - osoba korzystająca z aplikacji i strony internetowej w dowolnej formie.
4. Administrator – Mobi Prawnik Marcin Majchrzak z siedzibą w Poznaniu przy ul. Zieleńskiej 7, NIP: 7822502688, REGON: 367097660.
5. Usługa odpłatna – udostępnianie drogą elektroniczną możliwości kontaktu online z prawnikiem (udzielenie zapytania przez Użytkownika i późniejszego otrzymania na owe zapytanie specjalistycznej porady prawnej, skonstruowania wzoru pisma lub umowy) Użytkownikowi.
6. Usługi nieodpłatne – udostępnianie drogą elektroniczną darmowych porad prawnych, listy prawników oraz listy sądów w Aplikacji Mobilnej.
7. Porady prawne (w ramach Usług nieodpłatnych) w Aplikacji – zbiór porad prawnych opracowanych na potrzeby Aplikacji, których dobór, treść oraz złożoność są w pełni zależne od Administratora.
8. System teleinformatyczny - zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego w rozumieniu ustawy z dnia 21 lipca 2000 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 73, poz. 852, z 2001 r. Nr 122, poz. 1321 i Nr 154, poz. 1800 i 1802 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253 i Nr 74, poz. 676).
9. Świadczenie usługi drogą elektroniczną - wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Użytkownika, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne.
10. Regulamin strony internetowej – niniejszy Regulamin, udostępniany w zakładce Regulamin na stronie internetowej.

   
§ 3. USŁUGI APLIKACJI
 

1. Administrator świadczy Usługi drogą elektroniczną przy użyciu oprogramowania mobilnego – Aplikacji na system Android.
2. Administrator, w ramach Aplikacji, świadczy Usługę odpłatnej możliwości kontaktu elektronicznego z prawnikiem, udzielającym specjalistycznych porad prawnych. Specjalistyczna porada prawna udostępniana jest w związku ze złożonym zapytaniem, na podany przez Użytkownika adres e-mail w formularzu kontaktowym, po uiszczeniu płatności w serwisie PayPro S.A., NIP: 779-236-98-87 , REGON: 301345068 z siedzibą w Poznaniu. Odpowiedź na zapytanie Użytkownika udzielana jest w ciągu 24 godzin od zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Administratora, w dni robocze, chyba, że sprawa opisana w zapytaniu cechowałaby się wysokim stopniem złożoności. Kryterium ocenne związane z kwestią stopnia złożoności przysługuje Administratorowi.
3. Administrator, w ramach Aplikacji, świadczy Usługi nieodpłatnego udostępniania:
a) zbioru porad prawnych opracowanych na rzecz Aplikacji,
b) listy prawników, wraz z możliwością wejścia na stronę internetową udostępnioną przez Prawnika, kontaktu telefonicznego oraz opracowania szczegółów dotarcia do lokalizacji siedziby Prawnika.
c) listy sądów, wraz z możliwością wejścia na stronę internetową Sądu, kontaktu telefonicznego oraz opracowania szczegółów dotarcia do lokalizacji Sądu.

   
§ 4. SPOSÓB KORZYSTANIA Z USŁUG APLIKACJI
 

1. Aby skorzystać z Usług Aplikacji, należy pobrać ją ze Strony internetowej, bądź ze sklepu internetowego Google Play.
2. Użytkownik, aby otrzymać dostęp do Usługi odpłatnej, zobowiązany jest uregulować należność, zgodnie z ceną podaną we wskazanym serwisie PayPro S.A.. Usługa świadczona przez Administratora jest płatna z góry.

   
§ 5. USŁUGI STRONY INTERNETOWEJ
 

1. Administrator świadczy Usługę odpłatnej możliwości kontaktu elektronicznego z prawnikiem, udzielającym specjalistycznych porad prawnych, sporządzającym projekty pism oraz umów, oraz prowadzi Sklep.
2. Specjalistyczna porada prawna, sporządzony projekt pisma oraz umowy, udostępniane są w związku ze złożonym zapytaniem, na podany przez Użytkownika adres e-mail w formularzu kontaktowym w zakładce Kontakt, po uiszczeniu płatności - w związku z cennikiem umieszczonym w zakładce Porady prawne na Stronie Internetowej i zgodnie z informacjami otrzymanymi od Administratora. Uiszczenie płatności następuje po potwierdzeniu otrzymania wiadomości Użytkownika przez Administratora oraz przekazaniu temu Użytkownikowi wytycznych związanych z opłaceniem Usługi. Informacje zamieszczone na stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 i n. kodeksu cywilnego.
3. Specjalistyczna porada prawna, sporządzony projekt pisma oraz umowy, udostępniane są w ciągu 24 godzin od zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Administratora, w dni robocze, chyba, że sprawa opisana w zapytaniu cechowałaby się wysokim stopniem złożoności. Kryterium ocenne związane z kwestią stopnia złożoności przysługuje Administratorowi.
4. Usługa polegająca na reprezentacji przez pełnomocnika przed sądami i urzędami, w tym jej koszt, zakres oraz inne warunki, ustalane są indywidualnie z tymże pełnomocnikiem.
5. Administrator świadczy Usługi nieodpłatnego udostępniania treści na Stronie internetowej, z zastrzeżeniem par. 5 ust. 1 Regulaminu.

   
Poniższe zapisy, gdy to wskazano, odnoszą się do Sklepu Mobi Prawnik.
§ 6 DEFINICJE (SKLEP)
 

1. Sklep – podstrona internetowa dostępna pod adresem www.mobi-prawnik.pl/sklep/, za pośrednictwem której Klient może złożyć Zamówienie.
2. Sprzedający - Administrator.
3. Klient - każdy podmiot składający Zamówienie w Sklepie Mobi Prawnik, w tym Konsument.
4. Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu Produktu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
5. Produkt - rzecz, która może być przedmiotem Zamówienia w Sklepie.
6. Koszyk – lista Produktów sporządzona z oferowanych w sklepie Produktów na podstawie wyborów Klienta.
7. Płatność – metoda dokonania zapłaty za Produkt i Dostawę.
8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta złożone za pośrednictwem Sklepu, określające jednoznacznie: rodzaj i ilość produktów, rodzaj dostawy, rodzaj płatności, miejsce dostarczenia rzeczy, dane Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy Klientem a Sprzedającym.
9. Termin realizacji – podana na podstronie danego produktu liczba godzin lub dni roboczych.
10. Dostawa - rodzaj usługi przewozowej wraz z określeniem przewoźnika i kosztu.

   
§ 7 WARUNKI OGÓLNE (SKLEP)
 

1. Miejsce dostarczenia rzeczy musi znajdować się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
2. Sprzedający zobowiązuje się realizować Zamówienie i dostarczać rzeczy wolne od wad. Z uwagi na rzemieślniczy charakter wykonania Produktów, zastrzega się, że Produkty mogą różnić się od siebie w minimalnym stopniu.
3. Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek od produktów i usług - VAT). Ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw. Sprzedający realizuje Zamówienia bez dodatkowej opłaty związanej z Dostawą, gdy wartość Zamówienia przekracza 250 złotych brutto.
4. Wszelkie terminy liczone są zgodnie z art. 111 Kodeksu cywilnego.
5. Sprzedający stosuje się do kodeksu dobrych praktyk.

   
§ 8 ZAWARCIE UMOWY I REALIZACJA ZAMÓWIENIA (SKLEP)
 

1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.
2. W celu złożenia Zamówienia Klient powinien wykonać co najmniej następujące czynności, z których część może być wielokrotnie powtarzana:
- dodanie produktu do Koszyka;
- wybór rodzaju Dostawy produktu;
- wybór rodzaju Płatności;
- wybór miejsca dostarczenia Produktu;
- złożenie w sklepie Zamówienia poprzez użycie przycisku „Kupuję i płacę”.
3. Zawarcie umowy następuje z chwilą złożenia Zamówienia.
4. Realizacja Zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych następuje w terminie 14 dni po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sprzedającego, co powinno nastąpić w terminie 7 dni od złożenia Zamówienia. W sytuacji, gdy jedno Zamówienie dotyczy więcej niż dwudziestu Produktów, wskazany termin może ulec przedłużeniu na dalszy czas oznaczony, o czym Klient zostanie poinformowany.

   
§ 9 PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (SKLEP)
 

1. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33 i n. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
2. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może być złożone w formie elekronicznej (przesłane na adres mailowy Sprzedawcy), bądź pisemnej.
4. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na adres e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
5. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
6. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz (wraz z dowodem jej zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury) Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
7. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.
8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy, a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
9. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art. 33 Ustawy o prawach konsumenta.
10. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
11. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy lub dostarczenia w formie listu tradycyjnego przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
12. Konsumentowi zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

   
§ 10 RĘKOJMIA (SKLEP)
 

1. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia).
2. W przypadku umowy z Konsumentem, jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta.
3. Konsument, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może:
- złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
- złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy;
chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli jednak rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.
4. Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady, żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
5. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
6. Konsument, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może również:
- żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
- żądać usunięcia wady.
Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
7. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
8. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny, a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedającemu w miejscu, w którym rzecz się znajduje. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego Konsument jest upoważniony do odesłania rzeczy na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.
9. Sprzedający obowiązany jest przyjąć od Konsumenta rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy.
10. Sprzedający w terminie czternastu dni ustosunkuje się do:
- oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny;
- oświadczenia o odstąpieniu od umowy;
- żądania wymiany rzeczy na wolną od wad;
- żądania usunięcia wady.
W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Konsumenta.
11. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.
12. Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.

   
§ 11. WYMOGI TECHNICZNE I OGRANICZENIA DOSTĘPU
 

1. Majątkowe prawa autorskie do treści znajdujących się w Aplikacji i na Stronie internetowej stanowią wyłączną własność Administratora, i podlegają ochronie prawnej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. 2006 nr 90, poz. 631 z późn. zm.).
2. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości korzystania z Usług odpłatnych i nieodpłatnych, jak również za zaprzestanie świadczenia Usług drogą elektroniczną, bądź za przerwy w świadczeniu tych Usług, wynikające z awarii lub przypadków wadliwego funkcjonowania systemów teleinformatycznych, będących poza wpływem Aplikacji lub Strony internetowej, w tym dotyczących płatności za Usługę Odpłatną, a także wynikające z działania siły wyższej.
3. Administrator zastrzega sobie prawo do ewentualnych przerw technicznych w funkcjonowaniu Aplikacji lub Strony internetowej, w szczególności z uwagi na konieczność napraw, rozbudowy lub konserwacji urządzeń lub sprzętu wykorzystywanego przez Aplikację lub Stronę internetową.

   
§ 12. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
 

1. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za:
a) skutki błędnego zastosowania wiedzy wynikającej z treści umieszczonych w Aplikacji, m. in. z porad prawnych, oraz na Stronie internetowej,
b) błędne lub niewłaściwe zrozumienie udostępnionej treści w ramach świadczonych Usług.
2. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za szkody majątkowe i niemajątkowe poniesione przez Użytkownika wskutek korzystania z Usług.

   
§ 13. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
 

1. Wszelkie zastrzeżenia i reklamacje, za wyjątkiem reklamacji obejmujących płatności, dotyczące korzystania z Aplikacji i Strony internetowej, należy zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@mobi-prawnik.pl. Reklamacje dotyczące płatności w serwisie PayPro S.A. należy zgłaszać pod adresem strony internetowej: www.przelewy24.pl.
2. Reklamacja powinna być złożona w terminie 14 dni od sytuacji, w związku z którą reklamacja jest składana.
3. Reklamacja winna zawierać dane reklamującego, szczegółowy opis sytuacji, w związku z którą Użytkownik składa reklamację, oraz określenie konkretnego żądania co do sposobu załatwienia reklamacji.
4. W przypadku niespełnienia wszystkich warunków przez reklamację, Administrator, w terminie 7 dni od otrzymania reklamacji, może wezwać reklamującego do uzupełnienia reklamacji w wyznaczonym terminie.
5. Brak poprawy reklamacji w terminie uznaje się za jej cofnięcie i rezygnację z prawa reklamacji.
6. Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania reklamacji, bądź jej późniejszego uzupełnienia.
7. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres elektroniczny Użytkownika.

   
§ 14. PRAWA AUTORSKIE
 

1. Użytkownik korzystający z Usług nie nabywa żadnych praw na dobrach niematerialnych do utworów w nim zawartych.
2. Użytkownik może korzystać z treści Aplikacji i Strony internetowej w zakresie dozwolonym, określonym w Ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

   
§ 15. ZAPRZESTANIE ŚWIADCZENIA USŁUGI ODPŁATNEJ
 

1. W przypadku, gdy Użytkownik narusza Regulamin lub obowiązujące przepisy prawa, Administrator ma prawo zaprzestania świadczenia Usługi i żądać naprawienia szkody.

   
§ 16. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
 

1. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia udostępnienia go na Stronie internetowej.
2. Regulamin stanowi część umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, zawieranej z Użytkownikiem.
3. Regulamin, jak i Polityka Prywatności i bezpieczeństwa danych osobowych, mogą ulec zmianie w każdym czasie, zwłaszcza, gdy jest to podyktowane zmianami obowiązujących przepisów prawnych. Wówczas zmiany wchodzą w życie z momentem jego udostępnienia na Stronie internetowej.
4. W przypadku sporów wynikających ze świadczenia usług drogą elektroniczną, właściwym jest Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu.
5. Prawo dochodzenia jakichkolwiek roszczeń wynikających ze świadczenia Usług przez Serwis przysługuje Użytkownikowi po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego.